" SULTÁNČÍ "

Omlouvám se, ale tenhle text již neobsahuje žádnou hudbu youtu.be a spol, neboť Mi
 PO SVIŇSKU
před ně, zde do nich, vkládají reklamy 
na JEDY, typu čokolády Orion s cukrem, a jiné zvrácenosti. A TÓ ROZHODNĚ PODPOROVAT VĚDOMNĚ NEHODLÁM. 

 Při **Mém** 
POZDRAVU SLUNCI,
RÁNU, 
SLYŠÍM ŠVITOŘENÍ SI.. 
..ŠVITOŘÍCÍ SI.. VRÁNU:

KRÁ, KRÁ.. 
.. Ó POČASÍ.. I NEČASÍ.. 
..O HÁVECH PÁVŮ, I ČAPÍCH, 
O PoHÁDKÁCH.. 
.. O I PRÝ I KRÁLI.. 
.. O I HOSPODÁŘI.. 

,,Hej, vráno, kdepak Ty hnízdo máš ? " ?
Kde RÁNO JEJ MÁ, VÍM. 
A KDE TY ?" 

Ále.. KRÁ, KRÁ.. 
NEHRAJ TÓ NA MNE.. 
TÓ VÍŠ UŽ TAKY. 

,,NO, JÓ.. "V BOROVÍ". "

,,Hele, a to jsem blázen.. 
Co TÓ DNES
KRÁKORÁŠ za ZEN ? " 

KRÁ, KRÁ.. POVÍM TI, 
ALE NEJDŘÍV ŽÍZEŇ RANNÍ ZAŽEŇ. 

,,Tak už Jsem se napil". 

KRÁ..ŠŤÁVY " SULTÁNČÍ " ? 

,,Jo.. rozinky si v ní i sem tam  potančí."

KRÁ..HMM..KRÁ..
KRÁ, KRÁ..,
OPODÁL NA ZEMI PLANETĚ SI PLUJE NEJEDNA I KRA.

,,Včera večer, poštou ranní" ? 

ÁLE KDEPAK !!.. KRÁ..
KRÁ.. VČERA VEČER KOULELO SE, ..KOULELO..
ČERVENÝ JABLÍČKO..TMOU I, 
DOKOULELÓ SE DO SVĚTLA
BOŽÍHO, DARU_MU. 

,,A co ve SVĚTLE TOM, 
" VRÁNI " 
jablíčko TOŤ
uzřelo? " 

KRÁ.. UZŘELO "TŮŇ" . 
.. KRÁ, KRÁ..

,,A.." VRÁNI ", 
Co vidíš v TÉ TŮNI ? 

KRÁ.. KRÁ.. 
VIDÍM V NÍ, 
HRAD I, TVŮJ. 

,,Z písku" ? 

ÁLE, KDEPAK !! KRÁ..
..KRÁ..
" ZE SOUHVĚZDÍ ".
.. KRÁ.. KRÁ.. 

,,NÓ.. JO !! "

,,Tak.."Hezké Ráno", i Ti.. " VRÁNI " !! 

~~~



Populární příspěvky z tohoto blogu

**Moje** recenze k informacím z Netu (NEJEN z Netu) :

"ZAMILOVANÁ" i: "ROSA"..